سفارش تبلیغ
صبا ویژن


قرنها می گذرد و بشر از یک تمدن ، به فرهنک و تمدنی بالاتر و پیشرفته تر پای می گذارد اما هربار که او وارد دوره تاریخی تازه ای می شود، این حقیقت را درک می کند که برای رهایی از جهل و تاریکی و رسیدن به زندگی مطلوب، به کسی نیاز دارد که دغدغه واقعی او نجات انسان از تباهی و فساد باشد .


چشم انداز جهان کنونی ،حقیقتی ملموس از ستم ، تجاوز و خودکامگی است امروز ما در جهانی زندگی می کنیم که در آن ، انسانها غالبا به طور انفرادی و تنها برای خود زندگی می کنند. ارتباط آنها با یکدیگر براساس نیازهای مادی است و دوستی هایشان بر پایه محاسبه سود و زیان است.

 ناامنی بر جوامع حاکم شده و هویت انسان در تنگنای زندگی ماشینی ، به بازی گرفته شده است . بشر امروز با دست یافتن به هر خواسته ای ، به دنبال تمنیات جدید می رود و دائما بی قرار و نا آرام است.

در شرایطی به سر می بریم که تقریبأ همه برای حفظ محیط زندگی می کوشند و درعین حال شاهدیم که پیوسته بر ترافیک هوایی و زمینی افزوده می شود و میزان مصرف انرژی رو به افزایش است .

امنیت ، صلح و عدالت ، واژه هایی بر زبان کسانی است که خود را نمایندگان بشریت معرفی می کنند و با خودکامگی شان هر روز جنایتی جدید را در بخشی از جهان رقم می زنند . در این بحران بی انتها، تنها بشارت خداوند است که نور امید را در دل انسان روشن می کند و مژده رهایی و نجات می دهد به تعبیر خداوند روزی فرا خواهد رسید که نظمی دیگر بر جهان حاکم می شود و دنیا رنگ دیگری به خود می گیرد .
به تماشای طلوع تو ، جهان چشــم به راه به امید قدمت ، کون و مکان چشــم به راه نازنینا ، نفسی اسب تجلــی زین کـــن که زمین گوش به زنگست و زمان چشم به راه در متون دینی تعابیر گوناگونی درباره امام مهدی شده و بر عنصر حیات بخشی، بیداری و ظلم ستیزی آن حضرت تاکید شده است روایات از او به عنوان نور خدا ، شمشیر برنده ، وارث علوم ، آگاهی بخش و ویران کننده کاخهای ستم یاد کرده اند.

مهدی(عج)ارث کمالات اولیای الهی است. از این رو در صفاتی چون حکمت و علم ، محبت ، شجاعت ، بخشندگی ، بردباری و تواضع با همه انبیا شباهت دارد .

سیر جهان از تباهی و فساد به عدالت و نور ، همانند طلوع فجر در پس شب تیره است. حضرت مهدی (عج) با ظهور خود ، بر دلها می تابد و انرژی میدهد.

 


ویژگی دولت امام مهدی (عج) دراین است که برنامه های عدالتخواهانه خود را پیش می برد و هیچ دسیسه و مشکلی نمی تواند مانع اصلاحات او باشد علاوه برآن - مردم در جامعه حضرت مهدی (عج) به شرایطی از رشد عقلی می رسند که پذیرش حق برایشان بسیار شیرین و آسان است .

اقدامات تبلیغاتی ، فرهنگی و رسانه ای که امروزه ابزار سلطه بر جهان است ، جایی برای مخدوش کردن چهره حضرت مهدی (عج) ندارند چرا که در عصر حضرت مهدی (عج) تک تک انسانها مخاطب ندای دعوت آن حضرت هستند و همه آن را می شنوند.

حضرت مهدی (عج ) جهان ویران را آباد می کند، راهها توسعه می یابد ،شهرها امن می شود ، آتش جنگها و خونریزیها فروکش می کند و فقر و تنگدستی ریشه کن می شود.

 آنطور که در روایات آمده است سلامتی و بهداشت همه جهان را فرا می گیرد ، به گونه ای که هیچ بیماری روی زمین باقی نمی ماند و کسی از مشکلات و کمبودها سخن نمی گوید .

 




تاریخ : سه شنبه 92/5/8 | 2:5 عصر | نویسنده : مشکات | نظر

  • تبلیغات متنی | مهم نیوز | ایکس باکس